نیروهای بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، نیروهای بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان بسیج شده و به حالت آماده‌باش در آمدند.

جعفر ربیهاوی بااشاره به اینکه با توجه به حرکت عظیم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی و پیش‌بینی حضور بیش از یک میلیون زائر در پایانه شلمچه، تمام نیروهای بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی به حالت اماده باش در امده است افزود: برنامه‌ریزی حضور افراد به صورت 24 ساعته در پایانه مرزی از 25 آبان‌ماه جاری تا 15 آذرماه امسال و همچنین خرید و تحویل تجهیزات، مواد گندزدا و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز صورت گرفته است.

وی گفت: بهداشت محیط نسبت به کنترل سلامت آب آشامیدنی، موادغذایی، جمع‌آوری و دفع زباله، فاضلاب وهمچنین سلامت فردی متولیان و خادمان هیئت‌ها اقدام می‌کند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در این راستا بیش از 100هزارنسخه رسانه آموزشی به زبان‌های عربی و فارسی با موضوعات مرتبط ازجمله بیماری‌های منتقله توسط آب وغذا شستشوی صحیح دست‌ها، تهیه و تکثیر و در ایام اربعین بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.