مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان جوان تیم نفت در هفته‌های اخیر با درخشش خود جای خالی نفرات مصدوم تیم را پر کردند.

جوانان نفت جایگزین خوبی برای غایبان بودند

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شروع تمرینات خود با تیم فوتبال نفت تهران پس از رفع مصدومیت بیان کرد: خوشبختانه مصدومیت من زودتر از زمان اعلام شده به پایان رسید و از امروز می‌توانم در تمرینات گروهی تیم نفت شرکت کنم. البته طبیعی است که  هنوز آمادگی لازم برای حضور در مسابقات نرسیده‌ام اما تعطیلی لیگ برتر سبب می‌شود با انجام تمرینات مناسب خود را برای بازی کردن در ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی به شرایط مورد نظر برسانم.

وی درباره دلخوری از کادر پزشکی تیم نفت اظهار داشت: دلخوری خاصی از کادر پزشکی نفت نداشتم اما از این تیم تنها علی رضا منصوریان و محمد خرمگاه در دوران مصدومیت پیگیر وضعیت من بودند. دراین مدت زیر نظر پرهام خانلری و کادر پزشکی تیم ملی فیزیوتراپی کردم. ضمن این که سایر مصدومان نفت نیز برای درمان خود به مراکز مختلف درمانی مراجعه کردند. به هر حال از زحماتی که پزشکان نفت برای کل تیم کشید‌ه‌اند هم تشکر می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال نفت در  ادامه بیان کرد: خوشبختانه تیم ما نسبت به ابتدای لیگ برتر شرایط بهتری از لحاظ نتیجه گیری به دست آورده است و با وجود این که مصدومیت‌ها و  مشکلی که برای علی رضا بیرانوند به وجود آمد منجر شد دست کادر فنی برای استفاده از تمام نفرات تا حدودی خالی شود اما بازیکنان جوان و با  انگیزه جای  خالی نفرات غایب را به خوبی پر کردند.

حسینی افزود: امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و ملی پوش نفت به تمرینات در ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی به نتایج خوب خود در  چند هفته اخیر ادامه داده و در  جمع مدعیان قرار بگیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، حسینی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار