لیگ یک دسته اول فوتسال پس از مراسم قرعه کشی به چالش کشیده شد تا امروز جلسه ای اضطراری برای رسیدگی به مشکلات برگزار شود.

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که پس از قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول اخبار ضد و نقیضی در مورد این مسابقات به گوش می رسید،کمیته فوتسال امروز با برگزاری جلسه فوق العاده در مورد مسائل و مشکلات این مسابقات صحبت کردند.

با توجه به شنیده ها گویا کمیته فوتسال قصد داشته یا دارد!که تعداد تیم ها را افزایش دهد و به همین دلیل بود که برنامه مسابقات نیم فصل را نیز اعلام نکردند زیرا احتمال تعویق یک ماه مسابقات نیز وجود دارد.تا به این لحظه چهار تیم اعلام آمادگی کردند تا به تیم های حاضر در لیگ دسته اول اضافه شوند.

یکی از موضوعات مطرح شده عدم همکاری دو تیم از تیمهای حاضر در مسابقات بود.گویا تا به امروز فقط 14 تیم از شانزده تیم حاضر مبلغ ورودی و مدارک خود را به کمیته فوتسال تحویل داده اند و این کمیته نیز فقط تا فردا(یکشنبه) به این تیم ها فرصت داده تا نسبت به کم و کاستی مدارک اقدام کنند در غیر این صورت تیم هایی که در صف رزرو هستند جایگزین خواهند شد.

از کشاورز قزوین و بازرگانی یزد به عنوان تیم هایی که قصد فروش امتیاز خود را دارند و از اعلام آمادگی تیم های یاران جوان بندرعباس،شهرداری نکا،سن ایچ ساوه به عنوان تیم های واجد شرایط نام برده می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار