رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت:‌ تاکنون بیش از 6 هزار نفر زائر از استان اردبیل برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی ثبت‌نام کرده و حرکت آنها سازمان یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: با همکاری حج و زیارت استان اردبیل موکب اردبیلی‌ها در کربلای معلی راه‌اندازی می‌شود تا ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به انجام برسد.

وی با بیان اینکه در این حرکت معنوی و ارزشی بیشترین مشارکت را خود زائران انجام داده و زمینه حرکت مثبت و سازنده‌ای را فراهم کرده‌اند، افزود: تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم در یک حرکت هماهنگ شده با همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های دخیل در این حرکت خودجوش مردمی با دایر کردن ایستگاه‌های مختلف زمینه پذیرایی و همراهی زائران عتبات عالیات را فراهم کنیم.

هوشیار افزود: 3 استان اردبیل، آذربایجان‌شرقی و زنجان در مسیر بصره تا بغداد به طول 500 کیلومتر عملیات خدمات‌رسانی را به زائران انجام می‌دهند که ایستگاه‌های ارائه خدمات استان اردبیل در مسیر 120 کیلومتری دیوانیه برقرار خواهد شد تا بتوانیم روزانه به 10 هزار نفر خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی مناسب رفاهی و معیشتی را انجام دهیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.