سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به حضور سامان نریمان جهان و وسعید آقایی در تراکتور باید عنوان کنم که تعامل خوب گسترش فولاد ستودنی است.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نشست هیئت مدیره تراکتورسازی اظهار کرد: هیئت مدیره تیم فوتبال تراکتورسازی هر هفته یک بار یا دو هفته یک بار جلسه‌ای را تشکیل می‌دهد و برگزاری این جلسه در راستای حل مسائل باشگاه بوده است.

ذوالفقاری در خصوص اینکه تغییراتی در کادر فنی مدیریتی و سرپرستی باشگاه رخ می‌دهد گفت:تغییرات در کادر مدیریتی یا فنی شایعه است. سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه در خصوص سیاه‌جامگان مشهد هم تصریح کرد: تیم ما بازی هفته دوازدهم خود را با سیاه‌جامگان بازی خواهد کرد که به طور حتم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی بیان کرد: تیم ما پس از استراحت پنج روزه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است کادر فنی نیز حضور دارند و به طور حتم با روحیه سه امتیاز لازم را خواهیم گرفت.

ذوالفقاری در مورد وضعیت بازیکنان سرباز مانند سامان نریمان جهان و سعید آقایی تصریح کرد: فعلا آقایی و نریمان جهان در اختیار تراکتورسازی هستند که از سمندر مدیرعامل گسترش و آذرنیا سرپرست و کمالوند نهایت تشکر را داریم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا با رفتن بازیکنان سرباز تراکتور به مشکل می‌خورد گفت: باید عنوان کنم مدیریت تیم تدابیر لازم را اندیشیده و با درایت کادر فنی بطور حتم به مشکل نمی‌خوریم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد مذاکره با صبا در خصوص فرید کریمی گفت: دوره خدمت کریمی به پایان  رسیده است ما  مذاکره هم با مسئولان صبا داشته‌ایم اما به نظر خود وی بستگی دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار