فدراسیون کوه‌نوردی اعزامی به مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

تکلیف نفرات اعزامی به چین مشخص شد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان براساس اعلام فدراسیون کوهنوردی داود رکابی، حمید توزند جانی، علی برات زاده، رضا علی پور و مرتضی محمدی به همراه الناز رکابی و فرناز اسماعیل زاده روز دوشنبه 25 آبان ساعت 21 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) راهی شانگهای خواهد شد.

در این سفر امین عباسی و فرزام دیانی از طراحان مسیر و داوری کشورمان نه عنوان کادر اجرایی همراه تیم ملی به چین می‌روند.

**قزاقستان سایه به سایه دنبال ایران

اقبال افلاکی مدیر تیم‌های ملی گفت: سطح کیفی رقابت‌های آسیایی بسیار بالا است و تیم‌های قدرتمندی نظیر کره و ژاپن با قهرمانان خود حضور دارند قزاقستان نیز سایه به سایه به دنبال ایران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید و مسابقات بسیار سخت خواهد بود. 

**پتانسیل بالاست مدال می‌آوریم

وی در این باره گفت: سنگنوردان کشورمان پتانسیل بالایی دارند و قهرمانان شایسته‌ای هستند و مطمئن هستم که ملی پوشان عملکرد مطلوبی در این رقابت‌ها خواهند داشت.

افلاکی در ادامه گفت: ما در این مسابقات در سرعت و سختی مسیر خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم و اینکه مدال‌ها دور از دسترس نیست و اگر اتفاق خاصی نیافتد ملی پوشان در کنار بهترین‌های قاره کهن قرار خواهند گرفت.

**سیستان و بلوچستان میزبان کوهنوردان سراسر کشور

به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی صعود سراسری کوهنوردان کشور از روز 14بهمن سال جاری در قلل تفتان انجام خواهد شد در این صعود آقایان 4 سهم و بانوان 3 سهم دارند. فدراسیون به تیم‌های استان‌ها اعلام کرده است که این صعود را به استان‌ها اطلاع رسانی کنند. کوهنوردان به قلل صبح، نرکوه چهل تن و تعدادی قلل طی دو روز صعود خواهند کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار