ملی پوشان سنگنوردی ایران روز دوشنبه 25 آبان راهی شانگ های می شوند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابتهای سنگنوردی قهرمانی آسیا با حضور تیم های مدعی از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد شد باید به آن کره و ژاپن را که جزء قدرهای قاره کهن و جهانی هستند اضافه کرد، حالا با وجود چنین مدعیان باید دید رقابتها چقدر از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. 
 
 تیم ملی سنگنوردی بزرگسالان کشورمان روز 25 آبان سال جاری ایران را به مقصد چین جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ترک خواهد کرد. 
 
ملی پوشان از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عازم شانگهای و سپس به محل برگزاری این رقابتها یعنی جانگبو خواهند رفت. 
 
آغاز مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا روز 29 آبان با حضور تیم های حاضر استارت خواهد خورد. 
 
تیم ملی کشورمان متشکل از 9 ورزشکار به همراه 2 کادرفنی راهی این مسابقات خواهد شد. 
 
به مدال آوری کشورمان امیدواریم 
 
اقبال افلاکی مدیر تیم های ملی در این خصوص تاکید کرد:با توجه به قهرمانان خوبی که در سرعت و بولدر داریم به طور حتم در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا مدال خواهیم گرفت. 
 
اسامی اعضاء تیم ملی امروز اعلام می شود 
 
مدیر تیم های ملی در این باره افزود: اسامی نفرات اعزامی به رقابتهای سنگنوردی قهرمانی، آسیا امروز بعداظهر اعلام خواهد شد تا اعضاء تیم ملی مشخص شود. 
 
گفتنی است، حضور قهرمانانی نظیر رضا علی پور، داودرکابی، الناز رکابی و دیگر سنگنوردان خوب کشورمان در تیم ملی می تواند نوید بخش حضوری قدرتمند تیم ایران در مسابقات آسیایی چین باشد و اینکه با وجود چنین پتانسیلی نتایجی قابل توجهی بدست آوریم. 
کره و ژاپن جزء قدرهای قاره کهن 
 
افلاکی در خصوص نفرات تیم ملی یادآور می شود: برخی از نفرات تیم ملی مشخص است و تعدادی دیگر از سنگنوردان نیز به آن اضافه خواهد شد تا با ترکیب کامل به این مسابقات اعزام شویم. 
 

 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار