رییس شورای اسلامی کاشان گفت: کاشان شهرستانی با 900 واحد صنعتی و اشتغال 43 هزار نفر در صنایع شهر فرصت ها برای سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین حیدریان در نشست کاشان شهر فرصت ها شهردار کاشان با رییس مرکز مطالعات و بررسی های اقتصادی خاورمیانه گفت: کاشان شهرستانی با 900 و احد صنعتی به ویژه در تولید محصولات نساجی، گلاب و عرقیات گیاهی و دارویی است که اقتصاد آن به برکت این واحدهای تولیدی در منطقه فعال است.

وی تصریح کرد: تعداد 1700 اثر تاریخی شناسایی شده و 313 اثر ثبت ملی شده، تعدد بقاع متبرکه و شهرهای قمصر، نیاسر، برزک، نطنز، آران و بیدگل، بادرود و نوش آباد در اطراف کاشان ظرفیت خوب گردشگری را برای کاشان و استفاده از خوب این منطقه فراهم کرده است.

به گفته وی، نگاه گردشگری شهردار کاشان به ظرفیت بی شمار این منطقه طی دو سال اخیر نشان می دهد که مجموعه شهری و شهرداری کاشان در حفظ سرمایه های مردم و شهر نگاه آنی به سرمایه گذاری ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان دیدگاه شهرداری را نگاه کلان به سرمایه گذاری و شکوفایی آن با تجمیع و تمرکز سرمایه ها دانست و گفت: آوازه کاشان همیشه با استناد به کاشان قدیم و داشته های ارزشمند آن از جمله مفاخر، مشاهیر، علما و آثار و ابنیه و اماکن تاریخی و ارزشمند آن بوده است که امروز نیز با غنیمت شمردن فرصت های سرمایه گذاری می توان آوازه کاشان آینده را با ترقی و پیشرفت و تعالی رقم زد .

حیدریان، در ادامه با تاکید بر اینکه مصوباتی در دستور کار شورا برای کسب اطمینان خاطر سرمایه گذار و سرمایه پذیر است گفت: کاشان فرش قرمز خود را در استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی پهن کرده است.

وی افزود:برنامه ها و مصوبات شورای شهر نیز ایجاد شرایطی برای امنیت خاطر و اطمینان سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهرستان است.

به گفته وی، حضور ارزشمند رییس مرکز مطالعات و بررسی های اقتصادی خاورمیانه در شهرداری کاشان در جمع مدیران، معاونین و مدیر عاملان سازمان های این مجموعه شهری با ارائه تجارب سازنده و دیدگاه های ار زشمند در استفاده از فرصت های پیش رو می تواند منشا آثار و برکاتی شود که آینده را تضمین کند.

نشست کاشان شهر فرصت ها با حضور حسین صدر، رییس مرکز مطالعات و بررسی های اقتصادی خاورمیانه،سعید رفیعی مشاور مدیر عامل هلدینگ تدبیر،شهردار، مدیران، معاونین و مدیر عاملان سازمان های تابعه شهرداری کاشان در سالن جلسات شهرداری این شهر تاریخی و گردشگری برگزار شد



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.