رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت : تاثیرگذارترین منبع برای مقابله با هجمه های دشمن، رسانه های گروهی اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛مسعود بصیری در نشستی با اعضای حلقه صالحین شهید چوبین بسیج رسانه باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی در اردوی زیارتی –بصیرتی مشهد مقدس افزود: بهترین و تاثیرگذارترین منبع برای مقابله با هجمه های دشمن رسانه های گروهی اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها هستند که باید با تمام قوا وارد عرصه شده و از کیان اسلامی و ملی دفاع کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به فعالیت 113 شبکه فارسی زبان، 250 شبکه انگلیسی زبان و همچنین 31 ماهواره که در مدار خطی ایران قرار داده شده است، تصریح کرد: این سرمایه گذاری عظیم کشورهای غربی نشان از اهمیت این موضوع است.

 بصیری جذب، ساماندهی و آموزش نیروی انسانی به شیوه‌های جدید رسانه‌ای از مهم‌ترین اهداف بسیج رسانه در کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بستر اصلی جامعه برای پیشرفت بانوان هستند، گفت: بانوان باید نسبت به تربیت فرزندان با دقت بیشتری عمل کنند و فرزندان خود را از آسیب های شبکه اجتماعی و ماهواره دور کنند.

بصیری در این نشست از بر نامه ریزی برای دوره های تربیت مربی رسانه در راستای آگاه سازی آحاد جامعه بویژه دانش آموزان و و اولیا آنان در برابر آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد خانواده ها نقش مهمی در جلوگیری از آسیب های فضای مجازی دارند و در صورت داشتن آگاهی مناسب می توانند فرزندان خود را کمک کنند .

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه افزود: مربیان صالحین در راستای تعلیم و تربیت خواهران و برادران برای آینده کشور نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام نکویی با بیان اینکه مربیان صالحین سه اصل هم تقوا ، شب زنده داری ،تعقل را پیشه خود سازند، گفت: سرگروه باید از فراز و نشیب های متربی خود آگاه باشدو نقطه آغاز حلقه صالحین از ارتباط متربی با سرگروه است و مسئله صالحین الگوی عملی و رفتاری، علمی و آموزشی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: اگاه بخشی در بین اصحاب رسانه نسبت به مسائل روز جامعه و موضوعاتی که در حوزه های رسانه ای مطرح می شود از نیاز های اصلی حوزه رسانه است.

محسن زاهد احمدی بااشاره به رویکرد حلقه های صالحین در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و مذهبی بین اصحاب رسانه استان گفت: تا پایان امسال چهار گروه حلقه صالحین در استان نیز تشکیل می شود.

وی گفت: حلقه صالحین شهید چوبین بسیج رسانه باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان حلقه صالحین برتر در استان انتخاب و به اردوی زیارتی و بصیرتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر بسیج رسانه استان 126 عضو دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.