سازمان بسیج فرهنگیان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تولید یك برنامه كه بازتاب مثبتی در قشر فرهنگی كشور داشته است قدردانی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر شعبان علی رمضانیان در نامه‌ای به دكتر سرافراز از تهیه برنامه ای با عنوان "گزارش از روستای دور" قدردانی كرد. 

وی در این نامه به خاطر پخش برنامه "گزارش از روستای دور" با موضوع یك معلم و با توجه به اقبال گسترده جامعه فرهنگی كشور از این برنامه از رئیس رسانه ملی و عوامل تهیه و پخش آن تشكر كرده است. 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در این نامه خرسندی خود را از اینكه مجاهدت های یك معلم به تصویر كشیده شده ابراز كرده و افزوده است این چهره های خدوم ادامه همان نسلی هستند كه روزی به ندای خمینی كبیر (ره) در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و اكنون در سنگر جنگ نرم ایثارگری می كنند و ترویج و تبلیغ آنان الگوهای مناسبی برای نسل جوان خواهد بود.

این مستند در باره معلمی است كه در یكی از روستاهای دور افتاده كشور به تربیت شاگردانی پرداخته كه با نبود امكانات موفق شده اند به شاگردان ممتاز كشوری بدل شوند. این مستند در بخش های خبری رسانه ملی پخش شده است .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.