سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: تیم روئینگ پسران برای ادامه تمرینات خود قبل از حضور در المپیک ریو کشور استرالیا را انتخاب کردند.

محمدعلی قرائت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: برای کمپ مشترک با تیم ملی استرالیا اردویی مشترک را برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما قطعی نیست و منتظر بازگشت ناخدا امینی از چین هستم تا مذاکراتی به این منظور داشته باشیم.
 
وی در خصوص علت انتخاب استرالیا برای انجام تمرینات تصریح کرد: در استرالیا فصل تابستان آغاز شده است و هوای گرم برای ادامه تمرینات مناسب است. همچنین از طرفی می‌توانیم در محلی به نام کامبرا با تیم ملی استرالیا اردوی مشترک برگزار کنیم.
 
وی تاکید کرد: تمرینات ورزشکاران هم اکنون به خوبی در حال انجام است و از لحاظ بدنسازی و هواسازی به راحتی اردو‌ها را ادامه می‌دهیم تا به زودی بتوانیم تمرینات پارویی را آغاز کنیم.
 
قرائت در خصوص تعداد نفراتی که برای حضور در اردوی برون مرزی اعزام خواهند شد،تصریح کرد: برای حضور ورزشکاران در اردوی برون مرزی به احتمال زیاد عاقل حبیبیان  و سیاوش سعیدی و صابر نادری از نفرات حاضر در لیست اعزام هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار