رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از برگزاری هجدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه اين هفته در مشهد خبر داد.

برگزاری هجدهمين كنفرانس ملي دانشجويی مهندسی برق ايران در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم تقی‌پور امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هجدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران اظهار کرد: دوره هجدهم این کنفرانس به میزبانی مشهد و به مدت سه روز از سه‌شنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود و قالب برگزاری آن به صورت فراخوان مقالات و نشست‌های تخصصی است.

وي با بيان اينكه دستگاه‌های متعددی در حوزه برق از جمله وزارت نیرو، شرکت برق، شهرداری، سندیکای صنعت برق، سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و دانشگاه‌های مرتبط با این موضوع در این کنفرانس حضور دارند؛ افرود:برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه برق و همچنین کارگاه‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این کنفرانس است و شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌های تخصصی گواهینامه معتبر هم دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی ، گفت: با توجه به تعدد مراکز پژوهشی باید گفت با بودجه محدودی روبرو هستیم بنابراین باید برای برگزاری چنین همایش‌هایی بودجه در نظر گرفته شود،.
تقي پور يادآور شد: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی داراي  حدود 48 هزار دانشجو و دو هزار استاد است و توجه به پتانسیلی که دارد از نظر پژوهش دارای رتبه برتر است و به ازای هر 250 دانشجو یک هیئت علمی تعریف شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.