یک مقام ارشد اتحادیه اروپا ضمن حمایت از سیاست‌های این اتحادیه برای پذیرش پناهجویان، از رهبران جهان خواست تا به پناهجویان به عنوان یک تروریست نگاه نکنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا امروز در آغاز نشست سران گروه-20 در آنتالیای ترکیه در جمع خبرنگاران گفت: «آن‌هایی که این حمله‌ها را سازماندهی می‌کنند و آن‌هایی که این حملات را انجام می‌دهند، دقیقاً همان کسانی هستند که پناهجویان از آن‌ها فرار می‌کنند. نیازی به بازنگری در سیاست‌های کلی اتحادیه اروپا در قبال پناهجویان نیست.»
تاکید رئیس کمیسیون اروپایی بر حفظ سیاست درباره پناهجویان
یونکر افزود: «معاهده شنگن درمعرض خطر قرار دارد، اما این موضوع به دلیل این حمله (به پاریس) نیست، بلکه به خاطر سیاست‌های غلط در کنترل مرزها است.»

پاریس، پایتخت فرانسه جمعه شب هدف 6 حمله تروریستی هماهنگ قرار گرفت. در این حمله‌های تروریستی دست‌کم 129 تن کشته و 352 نفر زخمی شدند که حال 99 تن از آنان وخیم گزارش شده است.
تاکید رئیس کمیسیون اروپایی بر حفظ سیاست درباره پناهجویان
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات مرگبار را برعهده گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مقامات فرانسوی هویت برخی از عوامل این حمله‌های تروریستی شناسایی شده است. همچنین 5 مظنون در ارتباط با این حمله تروریستی در بلژیک دستگیر شدند.

منبع: پرس تی وی

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.