استاندار کردستان گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با نخبگان از جمله مهمترین توقعات ما از بنیاد نخبگان است.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،عبدالمحمد زاهدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ جهان و تمدن‌های بزرگ دنیا متوجه می‌شویم که فلاسفه، دانشمندان و نخبگان عرصه‌های مختلف در توسعه و ایجاد تمدن‌های بزرگ نقش جدی داشته‌اند.

زاهدی اضافه کرد: کشف استعدادها و ظرفیت ها یکی از توقعاتی است که از بنیاد نخبگان کشور و دفاتر استان‌ها وجود دارد و رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کرده‌اند که این توقع و انتظار به جایی است.

وی تصریح کرد: در دنیای آشفته امروز ممکن است مجاهدت‌های علمی پنهان بماند و بهره‌برداری مناسبی از آن برای پیشرفت جامعه نشده است.

استاندار کردستان گفت: بنیاد نخبگان در استان کردستان هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که کردستان ظرفیت‌ها و منابع انسانی بالایی در بخش‌های مختلف به ویژه علمی دارد.

زاهدی ابراز امیدواری کرد: بنیاد نخبگان در کردستان که حرکت خوبی را آغاز کرده بود، امید است در مدیریت جدید هم این روند استمرار پیدا کند و انتظار می‌رود که از سرمایه عظیم استان و تجارب سایر استان‌ها در پیشرفت استان استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما به عنوان مدیر نیازمند اندیشه کسانی هستیم که خارج از حوزه دولتی و مدیریتی و به عنوان فرهیختگان استان فعالیت دارند که ما را در توسعه بیشتر کردستان یاری دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.