معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان گفت: هم اکنون 918 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این مهم مرهون تلاش ها و همدلی میان مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،قدرت الله فعله گری در رزمایش آمادگی مقابله با بحران افت فشار گاز در سقز گفت: هم اکنون 420 هزار مشترک گاز در استان داریم که از این تعداد 99.2 درصد جمعیت شهری و 70 درصد جمعیت روستایی است.

وی با بیان اینکه براساس مطالعات و بررسی های انجام شده از تعداد هزار و 700 روستای استان هزار و 503 روستا قابلیت گاز رسانی دارند افزود: هم اکنون 918 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این مهم مرهون تلاش ها و همدلی میان مردم و مسوولان است.

معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان بیان کرد: شهرستان هایی همانند سقز و بانه در منتهی الیه خطوط انتقال گاز قرار دارند و وظیفه و مسوولیت شرکت گاز در مقابل مشترکین این شهرستان ها بسیار خطیر است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته نقاط بحرانی سقز شناسایی شده و در قالب طرح مقاوم سازی اصلاحات لازم روی شبکه ها انجام و وضعیت فشار و بالانس شبکه ها بهبود یافته است.

فعله گری گفت: براساس بررسی های انجام شده مصرف گاز شهروندان سقزی در فصل زمستان پنج برابر افزایش می یابد لذا باید شبکه های انتقال توانایی این میزان مصرف را داشته و مشکلی بر روی تاسیسات ایجاد نشود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.