همسر 'محمد العمر' تروریست بدنام استرالیایی که گمان می رود در عراق به هلاکت رسیده است به حمایت و پشتیبانی از گروه تکفیری داعش اعتراف کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، 'فاطیما العمر' همسر این عضو داعش روز دوشنبه در دادگاهی در سیدنی اعتراف کرد خدمات پشتیبانی به گروه تروریستی داعش در یک دوره کوتاه ارائه کرده است.
همسر العمر ماه مه سال گذشته توسط پلیس مبارزه با تروریسم هنگام تلاش برای پرواز به مالزی و عزیمت به سوریه به همراه 4 فرزند خود دستگیر شد.
شبکه خبری 'ای.بی.سی' استرالیا به نقل از پلیس ضد تروریسم اعلام کرد که وی حامل پول نقد، تجهیزات استتار و تجهیزات پزشکی برای کمک به گروه تروریستی داعش بوده است.
گمان می رود 'محمد العمر' شوهر وی و 'خالد شروف' دیگر تروریست معروف استرالیایی تیر ماه امسال در نبردهای عراق و در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین به هلاکت رسیده اند.
'فاطیما العمر' 31 ساله در پیام های ردو بدل شده با همسرش از وی خواسته بود بگوید چه چیزهایی را در سوریه نیاز دارند.
وی به قید وثیقه آزاد شد و قرار است اول آوریل سال آینده بار دیگر در دادگاه حضور یابد.
همسر تروریست استرالیایی در خارج از دادگاه حاضر به پاسخ به پرسش های رسانه ها نشد.
'محمد العمر' همسر این فرد متهم و 'خالد شروف' تروریست های بدنام استرالیایی با سوء استفاده از زنان ایزدی در شمال عراق، سر اسرای خود در سوریه را نیز قطع می کردند.
چهار زن ایزدی فاش کرده بودند این دو تروریست استرالیایی آن ها را اسیر و برده خود کرده بودند.
محمد العمر سال 2005 در رشته بوکس در استرالیا برای خود شهرتی کسب کرد. خالد شروف نیز از قهرمانان کشتی در استرالیا بود.
روزنامه های استرالیا اواسط سال گذشته خورشیدی تصاویری از فرزند هفت ساله خالد شروف را منتشر کردند در حالی که سر بریده یک شهروند سوری را در شهر رقه در دست داشت.
منبع:ایرنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.