رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: 4 تصادف جرحی روز گذشته در استان رخ داد که 4 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان قزوین؛ محمدرضا محمدی  با بیان اینکه شهر قزوین دو تصادفات و دو مجروح از این تعداد تصادفات را داشت، افزود: در کمربندی نسیم شمال جاده محمودآباد شهر قزوین یک خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یکدیگر تصادف کرد و راننده پژو پارس در این تصادف مصدوم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ادامه داد:  علت تصادف از سوی کارشناسان تصادف پلیس راهنمایی و رانندگی این استان عدم توجه به جلو راننده پژو 405 تشخیص داده‌ شد.

محمدی به تصادف دیگر شهر قزوین در بلوار شهید بهشتی خیابان حیدری اشاره و عنوان کرد: یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد که موتورسوار مصدوم شد.

این مسئول ادامه داد: علت تصادف خیابان حیدری شهر قزوین تغییر ناگهانی مسیر از سوی راننده سواری پیکان ذکر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین با اشاره به تصادف شهر آبیک بیان کرد: در بلوار آزادگان به سمت شهرک قدس این شهر یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرد که راکب موتورسیکلت مجروح شد.

محمدی به تصادف شهر بویین زهرا اشاره کرد و افزود: در خیابان شهید رجایی این شهر یک دستگاه سواری پژو با یک عابر پیاده تصادف کرد که عابر پیاده مصدوم شد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پژو علت تصادف گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.