مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت :اهداء بیش از 3 هزار جلد کتاب به کانون های مساجد و تجهیزات کتابخانه ای از جمله اقداماتی است که در هفته کتاب صورت می گیرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام علی رمضانی افزود: با توجه به اینکه فعالان در کانون ها از سلایق مختلف و در رده ها سنی متفاوت هستند، کتب اهدایی به کانون ها متنوع است.

وی ادامه داد: چاپ کتاب شعار سال با تیراژ 5 هزار جلد و انجام مسابقه ای در سطح استان از دیگر برنامه هایی است که در هفته کتاب صورت می گیرد که برگزاری مسابقات کتابخوانی در کنار ایجاد رقابت در یک فضای سالم، ترغیب افراد به مطالعه را به دنبال دارد.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش کتابداران در حوزه تشویق افراد به امر مطالعه از 44 نفر از کتابداران کتابخانه های دارای مجوز کانون های مساجد استان تقدیر می شود.

وی یادآور شد: در استان قزوین 120 کتابخانه کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارندکه کتابخانه های کانون های مساجد به ویژه در روستاها نقش مهمی را در دسترسی آسان مردم به کتاب و ترویج مطالعه داشتند که در این هفته بازدید هایی را از کتابخانه های کانون های مساجد سطح استان قزوین خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: اهدا ، جلد ، کتاب ، قزوین ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.