فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش خانواده ها در رشد و خلاقيت كودكان گفت : والدين، در سلامت روان و شكل گيری شخصيت فرزندان نقش موثری دارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی در كلاس آموزشی خدمات مشاوره ای و آگاه سازی كاركنان و خانواده های با موضوع " تحصیل فرزندان گفت: آنچه در تربیت فرزندان باید مورد توجه قرار گیرد ارتباط خوب والدین با آنها است.

وی با اعلام اینكه رابطه والدین با فرزندان اختصاص به یك دوره خاص ندارد افزود : خلاقیت ، توانایی و استعداد ،تحت تعلیم عاطفی و شناختی میسر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكید بر اینكه انگیزه تاثیر بسیار زیادی بر خلاقیت دارد تصریح كرد: دوران كودكی نقش بسیار مهمی در خلاقیت افراد دارد.

سردار صالحی به رشد استعداد های فرزندان اشاره و خاطر نشان كرد: تحقیقات نشان داده است استعداد دانش آموزان در فضای خانه و مدرسه شكوفا می شود.

این مقام انتظامی با تاكید بر اینكه ترس از شكست مانع خلاقیت افراد می شود بیان داشت : آرامش و انعطاف پذیری باعث تصمیم گیری دقیق تراست.

این استاد دانشگاه بر رشد خلاقیت و استعداد فكری كودكان تاكید و اظهار داشت : باید اعتماد به نفس و خودباوری را در كودكان افزایش دهیم.

این مقام انتظامی با اشاره به همنوایی با كودكان و فرزندان تصریح كرد : مهمترین تدبیر، تشویق فرزندان است و هیچ گاه نباید مانع كنجكاوی كودكان شد.

سردار صالحی با اعلام اینكه خانواده ها نباید قضاوت سریع در مورد رفتار كودكان داشته باشند افزود : هیچگاه فرزندانتان را با همدیگر مقایسه نكنید.

فرمانده انتظامی استان زنجان بر مطالعه و سلامت روان تاكید و بیان کرد: بدون مطالعه، رشد و خلاقیت معنی پیدا نمی كند.

این استاد دانشگاه توان واكنش در برابر انواع تجربه های زندگی را سلامت روان معنی و اظهار كرد: سلامت روان و قدرت آرام زیستن، در آرامش زیستن است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: والدین ، فرزندان ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.