هفته هشتم از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 9 صبح امروز به وقت ایران، پیگیری شد و طی آن تیم ملی کشورمان رودرروی گوام قرار گرفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانهفته هشتم از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 9 صبح امروز به وقت ایران، پیگیری شد و طی آن تیم ملی کشورمان رودرروی گوام قرار گرفت.

*در حالی که استادیوم گوام تنها هزار نفر ظرفیت دارد سکوهای خالی زیاد نشان می دهد که مردم این کشور چندان علاقه ای به فوتبال ندارند.

* در ضلع شمالی ورزشگاه به جای سکوی تماشاگران پارکینگ خودروها است که البته این پارکینگ پر از ماشین بوده و این موضوع نمای جالبی را ایجاد کرده است.

* قبل از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت برقرار شد.

*به دلیل صادر نشدن روادید 4 بازیکن تیم ملی امروز فقط 21 بازیکن دارد.

* خسرو حیدری، میثم مجیدی، کنعانی‌زادگان، سوشا مکانی، رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، کاوه رضایی و محمدرضا اخباری از روی نیمکت این مسابقه را تماشا می‌کنند.

* لباس بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی امروز نسبت به رنگ لباس حقیقی در دیدار با ترکمنستان تغییر کرده و گلر ایران امروز پیراهن سبز رنگ پوشیده است.

* بنگاه‌های شرط‌بندی معتبر دنیا در حالی روی این دیدار شرط بندی کرده‌اند که تقریبا همه مخاطبان آنها ایران را برنده این مسابقه معرفی کرده‌اند.

* شبکه‌های اینترنتی کشورهای اسکاندیناوی این مسابقه را پخش مستقیم می‌کنند.

* برخی نشریات اروپایی مثل کیکر آلمان این مسابقه را به صورت زنده تحت پوشش قرار می‌دهند.

* افشین پیروانی و کارلوس کی‌روش مدیر و سرمربی تیم ملی امروز لباس‌های خود را ست کرده و هر دو با پیراهن سفید روی نیمکت تیم ملی حضور دارند.

* دقیقه 30 مسابقه کمال کامیابی نیا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. 

* مسعود شجاعی در دقیقه 45 به جای مهدی ترابی به میدان آمد.

* اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی ایران در جریان دیدار امروز این تیم مقابل گوام با دریافت کارت زرد از داور مسابقه، دو کارته شد و دیدار بعدی تیم ملی را مقابل هند از دست داد.

* در نیمه اول مصدومیت‌های متعدد بازیکنان دو تیم باعث شد تا چندین بار مسابقه با تعویق مواجه شود که در نهایت این موضوع سه دقیقه وقت اضافه را در این نیمه در پی داشت. در این نیمه مسعود شجاعی به خاطر مصدومیت ترابی، جایگزین این بازیکن شد.

* سایت‌های کشورهای شرق آسیایی لحظه به لحظه این بازی را مورد پوشش قرار می‌دهند و جالب اینکه برخی از این سایت‌ها در فضای مجازی عنوان کردند که گوام نتوانست در نیمه اول مقابل ایران مقاومت کند.

* قبل از آغاز نیمه دوم بازیکنان ایران حلقه اتحادی تشکیل دادند.

* به نظر می‌رسید دراین مسابقه رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش در ترکیب اول تیم ملی باشند که چون این دو بازیکن به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و این مسابقه نیز در چمن مصنوعی برگزار می‌شود، کی‌روش ریسک نکرده و این دو بازیکن را نیمکت‌نشین کرد.

*در دقیقه 52، علیرضا بیرانوند پس از خروج از محوطه جریمه روی بازیکن گوام مرتکب خطایی شد که با کارت مستقیم داور روبرو شد. پس از این به علت اینکه تیم ملی 3 تعویض خود را انجام داده بود عزت‌الله پورقاز مدافع تیم ملی شماره 12 سوشا مکانی را برتن کرد و در چارچوب دروازه ایران قرار گرفت.

* مسعود شجاعی پس از گلزنی به علت سابقه بازی در اسپانیا مورد توجه اسپانیایی‌ها در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و به وی تبریک گفتند.

*تیم ملی  برد 6 بر صفر، 14 امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد و در صورتی که عصر امروز نیز عمان موفق شد ترکمنستان را شکست دهد، سایر تیم‌های گروه به جز ایران و عمان از دور رقابت‌ها حذف شده و شانس صدرنشینی و صعود مستقیم برای دو تیم ایران و عمان باقی خواهد ماند.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
بچه ها متشكريم
آخرین اخبار