رئيس پليس فتا استان "سيستان و بلوچستان" از دستگيري شخصي که اقدام به پرداخت قبوض خود از طريق حساب بانکي يکي از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سيد محمد حسيني پور" گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراچع قضايي به پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي شاکي ، پرونده تشکيل و در دستور کار قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: با انجام بررسي ها  محرز شد کليه وجوه برداشت شده صرف پرداخت قبوض آب و برق و تلفن  از طريق اينترنت شده که در اين راستا با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده  همسايه شاکي به عنوان متهم شناسايي و به اين پليس احضار شد.
 
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت:  همسايه شاکي پس از مواجهه با مدارک غير قابل انکار اين پليس لب به اعتراف گشود و گفت: شاکي که همسايه ديوار به ديوار من مي باشد مدتي پيش از من خواست قبض تلفن همراه وي را از طريق موبايل پرداخت کنم و به اين منظور اطلاعات بانکي خود را در اختيارم قرار داد و من نيز آن را در تلفن خود ذخيره کردم و چند مرحله اقدام به پرداخت قبض با استفاده از اطلاعات حساب وي کردم.
 
رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان  در پايان از شهروندان خواست تا از قرار دادن اطلاعات حساب خود در اختيار ديگران خودداري و در صورت لزوم پس از انجام اين کار رمز خود را تغيير داده تا امکان هرگونه سوء استفاده بعدي  از بين برود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار