فردي که با سوء استفاده از اعتماد همسايه خود،اقدام به برداشت مخفيانه از حساب بانکي او مي کرد،توسط پليس فتا استان سيستان وبلوچستان دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئيس پليس فتا استان سيستان و بلو چستان در خصوص خبر فوق گفت:فردي به پليس فتا مراجعه و مدعي شد که از طريق درگاه pos مغازه به کسر شدن پول از حسابش پي برده و با مراجعه به بانک متوجه شده که برداشت هاي غير مجازي که از حسابش صورت گرفته صرف خريد اينترنتي شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض شده است.
 
سرهنگ دوم کارآگاه " سيد محمد حسيني پور  افزود:پس از تشکيل پرونده و انجام تحقيقات ميداني از شاکي مشخص شد که وي به دليل نداشتن اطلاعات لازم در خصوص پرداخت هاي اينترنتي و همين طور انتقال کارت به کارت وجه نقد ،عابر بانک خود را در اختيار افراد زيادي گذاشته و به کمک اين افراد عمليات هاي بانکي را انجام مي داده است.
 
وي در ادامه با اشاره به مظنونين زياد اين پرونده تصريح کرد:در تحقيقات فني کارشناسان اين پليس و پيگيري برداشت هاي غيرمجاز و قبوض پرداختي،متهم شناسي و به پليس فتا احضار شد.
 
 اين مقام انتظامي افزود:متهم پس از انجام تحقيقات ميداني و روئيت شواهد و ادله جمع آوري شده اعتراف کرد که شاکي در همسايگي او مغازه دارد و چندي پيش به درخواست شاکي جهت پرداخت کرايه مغازه،رمز دوم عابربانک و مشخصات عابر بانک او را گرفته و با سوء استفاده از اطلاعات به دست آمده هزينه موبايل و قبوض خود را پرداخت مي کرده است.
 
رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در خاتمه گفت: ناآگاهي و عدم آموزش مناسب از پايه اي ترين معضلات تجارت الکترونيک است که راه را براي مجرمان هموار کرده و فرصت طلبان را به سوء استفاده از چنين موقعيت هايي سوق مي دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار