معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از فراخوان طرح‌های پژوهشی- کاربردی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یونس محبوبی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فراخوان طرح های پژوهشی و کاربردی در حوزه وقف، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود در نظر دارد از طریق راهکارهای علمی و کاربردی در خصوص وقف به تحقیق و پژوهش بپردازد.

وی ضمن دعوت از کلیه محققان و پژوهشگران جهت همکاری در انجام طرح و استخراج نتایج پژوهشی، گفت: تدوین سند راهبردی 5 ساله توسعه موقوفات استان آذربایجان غربی به منظور افزایش نقش و تأثیر آنها در توسعه استان و همچنین تدوین سند راهبردی 5 ساله توسعه بقاع متبرکه استان آذربایجان غربی به منظور افزایش نقش و تأثیر آنها در توسعه استان عناوین طرح های تحقیقاتی است.

محبوبی،مهمترین مراحل لازم برای تدوین طرح های تحقیقاتی را تحلیل محیط و شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید مرتبط با وقف، موقوفات و بقاع متبرکه استان و اولویت بندی آنها، تدوین اهداف بلند مدت و ترسیم وضعیت مطلوب موقوفات و بقاع متبرکه استان و ارائه راهکارهای (راهبردهای) استفاده از فرصت ها با تأکید بر مزیت های منطقه جهت رفع چالش های مذکور و اولویت بندی آنها دانست.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، اخذ نظرات خبرگان- تهیه و توزیع پرسشنامه- بررسی میدانی از شرایط منطقه و... را برای تدوین سند الزامی خواند و گفت: مجری می بایست دارای مدرک دکتری و عضو هیئت علمی دانشگاه باشد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند نسبت به تهيه و تكميل فرم پرسشنامه طرح پژوهشی از طریق سایت http://gharbi.oghaf.ir حداكثر تا 30آذر ماه سال 94 اقدام کرده و از طریق پست الکترونیکی ali58babai@gmail.com ارسال کنند.

محبوبی ادامه داد: علاقه مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خیابان استادان – اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان غربی مراجعه کرده و یا با شماره 33433235 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.