شیراز؛

توقیف 8 دستگاه خودرو با خلافی بیش از ده میلیون ریال در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از توقيف 8 دستگاه خودرو با خلافی بیش از ده میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "دلاور القاصی مهر" گفت: برخورد با رانندگان متخلفي كه امنیت سایر رانندگان و شهروندان را به مخاطره می اندازند، از اولویت های پلیس راهور فرماندهی  انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس است.
وي اظهار كرد: عدم توجه به جلو، عدم  رعایت حق تقدم، عدم رعایت فاصله طولی و تغییر مسیر ناگهانی از جمله تخلفات حادثه سازی هستند که پلیس با قاطعیت کامل با رانندگانی که مرتکب این گونه تخلفات می شوند، برخورد می کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت را یکی از اصلی ترین عوامل صدمات وارده به آنان در تصادفات برشمرد و افزود: در همین راستا ماموران پلیس راهور طی یک ماه گذشته در مورد تعداد 449 موتور سوار متخلف اعمال قانون كرده و تعداد 279دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده اند.

سرهنگ دوم القاصی مهر ادامه داد: در جهت ایجاد امنیت ترافیکی برای دانش آموزان، سرویس های مدارس ساماندهی و جلسات آموزشی متعددی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار و آموزش های لازم به آنان داده شده است.

وي اضافه كرد: در خصوص جلوگیری از ورود کامیون ها به سطح شهر مرودشت و پیشگیری از تصادفات و نارضایتی شهروندان نيز گشت ویژه پلیس راهور راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت گفت‌: تعداد 8 دستگاه خودرو که دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال بودند، طی یک ماهه گذشته توسط پلیس راهور توقیف و به منظور برخورد قانونی لازم با مالکان آنها به پاركينگ منتقل شده اند.

سرهنگ دوم القاصی مهر با اشاره به لزوم مشارکت همه جانبه آحاد مختلف جامعه در برقراری امنیت ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد خاطر نشان كرد: توفیق پلیس در برقراری نظم و امنیت در تمام موارد به ویژه کاهش تصادفات و تخلفات مستلزم همراهی، همدلی و احساس مسئولیت تمام اقشار جامعه است که با رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان، عابرین پیاده، مسئولان و از همه مهمتر آموزش صحیح به فرزندان در خانواده، مدرسه و در نهایت در جامعه محقق خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: توقیف ، خودرو ، خلافی ، مرودشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.