فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از اجرای سه هزار و 120برنامه در طول هفته بسیج امسال در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سردار محمدحسین رجبی ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بویژه پیشمرگان مسلمان کُرد از اجرای سه هزار و 120برنامه در طول هفته بسیج امسال در استان اشاره کرد و گفت: هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذرماه که سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) است، ادامه دارد.

وی افتتاح 200طرح محرومیت زدایی شامل احداث مسکن برای ایتام و محرومین، احداث خانه های بهداشت، غسالخانه، دهیاری، خانه عالم، حوزه علمیه، زمین ورزشی، پل و مدرسه را از جمله برنامه های هفته بسیج امسال دانست و افزود: بیشتر این تعداد طرح در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

سرداررجبی همچنین برگزاری یادواره شهدا، نشست های فرهنگی، اجتماع بزرگ بسیجیان، افتتاح بیمارستان چشم پزشکی قروه، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در نماز جمعه را از برنامه های شاخص امسال هفته بسیج در کردستان ذکر کرد.

وی افزود:در مدت یک ماه اخیر نیز 15برنامه محوری برای پیشوازی از برنامه های هفته بسیج در استان برگزار شده که رزمایش الی بیت المقدس و فضاسازی شهرهای استان را می توان از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

استان کردستان با یک میلیون و 480هزار نفر جمعیت حدود 420هزار نفر بسیجی دارد.
سردار رجبی به نامگذاری امسال به عنوان همدلی بین دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:کسانی که اختلاف بین سپاه و دولت را مطرح می کنند به دنبال سیاه نمایی و شایعه پراکنی هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.