در نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان جهان، شاگردان «نگار حسینی»، مربی کردستانی با کسب سه مدال ارزشمند به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،نهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در حالی در جاکارتای اندونزی به پایان رسید که شاگردان تحت نظر مربی کردستانی با کسب یک طلا، نقره و برنز برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زدند.

رقابت‌های جهانی از روز پنجشنبه(21 آبان ماه) به مدت چهار روز در اندونزی با شرکت یک هزار 368 کاراته‌کا از 86 کشور در بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان زهره برزگر در وزن 55- کیلوگرم، رده سنی امید دختران برای نخستین بار در تاریخ کاراته بانوان کشور در رده‌های سنی مدال طلا را کسب کرد.

همچنین فاطمه صادقی در کاتای انفرادی جوانان مدال نقره گرفت و سارا بهمنیار در وزن 48- کیلوگرم و در همین رده سنی مدال برنز گرفت.

«نگار حسینی» مربی کردستانی و قهرمان اسبق کشور در کنار «لیلا بهرامی» سرمربی تیم ملی، کار هدایت رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران را در این دوره از رقابت‌ها به عهده داشتند که با کسب این عناوین، افتخارات جدیدی را برای اولین بار در کارنامه مربیگری خود بدست آورد.

این مربی کردستانی در مردادماه سال 93 نیز به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت که تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست 5 مدال طلا ، 2 نقره و 3 برنز را به مربیگری وی کسب کند.

تیم ملی کاراته کشورمان در نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اندونزی در مجموع مدال‌های بخش آقایان و بانوان با کسب یک طلا، یک نقره و 8 برنز در جایگاه هفتم تیمی ایستاد.

گفتنی است؛ تیم‌های کاراته کشورمان در دوره قبل مسابقات در اسپانیا با یک طلا و 2 برنز در جایگاه یازدهم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: درخشش ، رقابت ، مدال ، کسب ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.