تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در حالی باید عصر فردا به مصاف میزبانش تیم بانک سرمایه برود که سفر این تیم به تهران به دلیل مشکلات مالی و عدم تهیه بلیط در هاله ای ازابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، سرپرست تیم والیبال آلومینیوم گفت: با وجود پیگیری های زیاد در روزهای گذشته متاسفانه مسئولان شرکت آلومینیوم در پرداخت هزینه تهیه بیلط همکاری خوبی نداشتند و همین مسئله باعث بلاتکلیفی در سفر این تیم به تهران شده است.

علی اکبر معجوری افزود: پیگیری مسئولان استانی برای رفع این مشکل همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان امروز مشکل تهیه بلیط حل شود.

وی گفت: در صورت پرداخت هزینه تهیه بلیط از سوی مسئولان شرکت آلومینیوم، تیم یا با پرواز امشب قشم- تهران و یا با پرواز فردا صبح بندرعباس- تهران اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هم با انتقاد شدید از مسئولان شرکت آلومینیوم گفت: این مشکلات مختص بازی فردا مقابل بانک سرمایه نیست چرا که برای اعزام در بازیهای گذشته هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم.

عبدالرئوف بسنتگانی با اشاره به اینکه تیمش از نظر فنی مشکلی ندارد افزود: علت اصلی کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته مشکلات مالی بوده که بازیکنان تیمش را از نظر روحی و روانی دچار مشکل کرده است.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم افزود: حتی در تهیه لباس برای بازیکنان هم مشکل داریم اما مسئولان ظاهرا برنامه ای برای حل این مشکلات ندارند.

وی گفت: با شرایط موجود و بلاتکلیفی در اعزام تیم، بازی کردن مقابل تیم پر مهره بانک سرمایه که ملی پوشان زیادی در اختیار دارد کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود.

طبق برنامه اعلام شده تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال ساعت ۱۷ فردا( چهارشنبه) در تهران میهمان تیم بانک سرمایه خواهد بود.

در جدول رده بندی تیم بانک سرمایه با کسب ۱۲ امتیاز دوم است و تیم آلومینیوم هرمزگان هم ب کسب ۵ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.