فرمانده انتظامی استان آذربايجان غربی در ديدار با فرماندار سردشت گفت: مردم با بصيرت افزایی، توطئه دشمنان را نقش بر آب می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار " ناصر اصلاني " در ديدار با فرماندار شهرستان سردشت ، امنيت را مقوله اي با ارزش براي توسعه همه جانبه استان و کشور عنوان و تصريح کرد: دشمنان قسم خورده اين نظام به دنبال نقشه شوم ناامني در کشور ما هستند و مي خواهند اين نعمت الهي را از ملت ما بگيرند.
 
وي اظهار کرد: يکي از محورهاي اصلي تهديدها که در دهه اخير به وجود آمده و شاهد آن هستيم تهاجم و شبيخون فرهنگي است که امروزه از آن به عنوان جنگ نرم نام برده مي شود ؛ هدف اصلي ما در اين رابطه آماده کردن افکار عمومي براي مقابله با آن است.

 اصلانی تصريح کرد: مردم بايد آگاهي خود را در حوزه بصيرت افزايي بالا ببرند که دشمنان با استفاده از رسانه ها به دنبال نارضايتي ها و نافرماني به منظور ايجاد شکاف در جامعه هستند و آنها روز به روز تلاش هاي خود را منسجم تر مي کنند تا بتوانند جوانان و سرمايه هاي اجتماعي ما را از صراط مستقيم به انحراف سوق دهند و در اين راستاي تغيير فرهنگ، بدحجابي و گسترش و اشاعه فرهنگ غرب را ترويج مي دهند.
 
وی  افزود: تصور ما اين نيست که تمام کارهايي که انجام مي دهيم درست است امروزه به دليل تعدد ماموريت هاي پليس و مطالبات مردمي، امکان دارد يکي از ماموران ما در نقطه اي اشتباه کند و نبايستي به خاطر سهل انگاري کوچک يکي از آنان، نظام و سازمان را زير سوال برد.
 
فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد : شهرستان سردشت با توجه به داشتن 114 کيلومتر مرز مشترک با اقليم کردستان عراق تهديدهايي را تجربه کرده است به دليل مقاومت مردم شهرستان، مديون مردم اين ديار هستيم که جاي دارد به منظور اداي دين به مردم محروم اين منطقه اقداماتي را انجام دهيم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.