سرهنگ حسین صمدپور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: آرامش و امنیت خوبی که در جغرافیایی جمهوری اسلامی وجود دارد، مدیون خودن شهدا و حضور پر رنگ مردم شریف ایران اسلامی است.

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی افزود: شهدا جان خود را برای اسلام دادند و ما نیز وظیفه داریم این امانت را به خوبی حفاظت کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ما ادعا می کنیم که بهترین امنیت و ارامش را در جغرفیای ایران اسلامی داریم که این امنیت سال به سال در حال تکامل است.

وی افزود: اگر امروز بخواهیم امنیت پایدار داشته باشیم، ضرورت دارد قوانین نظام جمهوری اسلامی را اجرا و رعایت کنیم.

سردار اصلانی همچنین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برغم این که دشمنان قسم خورده ای دارد، افتخار می کند که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری یک جامعه امن، یکدل و همرنگ است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: نیروی انتظامی به سبب خواسته مردم عزیز با هنجارشکنان مقابله خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد یک عده قلیل بخواهند جامعه ما را ناامن کنند.

وی اضافه کرد: 95 درصد مردم جامعه به قانون احترام می گذارند و آن را به خوبی اجرا می کنند و پنج درصد باقی مانده که ناخواسته و یا تعمدی قوانین را رعایت نکنند، با آنها برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: با کسانی که در جامعه تجمع غیرقانونی و یا راهبندان ایجاد کنند، برخورد خواهد شد.


انتهای پیام/گ.

برچسب ها: ارومیه ، انتظامی ، سرهنگ ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.