معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از همکاری 3 هزار حامی در قالب طرح محسنین در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از زنجان؛ سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح محسنین نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی و تعامل و تقویت ابعاد حسی و اجتماعی در جامعه است،گفت: عمل به سیره نبوی و احیای فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

این مسوول با اشاره به اینکه در استان زنجان یک هزار و 202 فرزند مشمول طرح محسنین هستند، افزود: همچنین تعداد حامیان همکار با این نهاد در قالب طرح محسنین 3 هزار و 12 نفر است.

حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر یک از فرزندان مشمول طرح محسنین از حمایت سه حامی برخوردار هستند، ادامه داد: بیشترین حامی در این طرح مربوط به شهرستان سلطانیه با چهار حامی و کمترین حامی نیز مربوط به خرم‌دره با دو نفر حامی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه متوسط دریافتی هر فرزند مشمول طرح محسنین 400 هزار ریال در ماه است، گفت: متوسط پرداختی حامیان نیز 162 هزار ریال است.

این مسوول با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 2 میلیارد و 898 میلیون ریال از سوی حامیان کمک شده است، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری حامیان در این طرح مطلوب است و در قالب آن شاهد حل مشکلات مددجویان هستیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: همکاری ، محسنین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.