مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم دره از اهدای 22 فقره کمک هزینه ازدواج به نوعروسان خرم دره ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از زنجان؛ ابوالفضل احمدی با اشاره به برخي از آيات قرآني نازل شده بر پيامبر اکرم (ص) در بحث ازدواج و همچنين تأکيدات ائمه معصومان (ع) در زمينه فراهم سازي شرايط ازدواج براي جوانان گفت: متأسفانه در جامعه امروزي به دليل وجود برخي از سخت‌گيري‌ها ازدواج کردن براي جوانان سخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم دره با بیان اینکه در همين راستا براي آسان‌سازي بحث ازدواج در بين مددجويان کميته امداد، اين نهاد اقدامات عملي را انجام مي‌دهد، افزود: در این زمینه کمیته امداد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام کرده و همچنین کمک هزینه ازدواج به مددجویان اهدا می کند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز 22 فقره کمک هزینه ازدواج در خرم دره اهدا شده است، ادامه داد : 16 مورد از این کمک هزینه ها در قالب جهیزیه اهدا شده و در این راستا 330 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه در این مدت شش فقره هدیه ازدواج نیز به فرزندان مددجوی پسر تحت حمایت اهدا شده است، اضافه کرد: در این راستا 37 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اهدا ، ازدواج ، نوعروسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.