جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 778 کیلو و 993 گرم انواع مواد مخدر در استان قزوین کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سلمان  امیری افزود: در این مدت 183 نفر قاچاقچی موادمخدر، 370 نفر توزیع‌کننده و 2 هزار و 21 نفر نگهدارنده مواد مخدر نیز در استان دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: این دستگیری‌ها در نتیجه متلاشی شدن 13 باند مواد مخدر در استان انجام شده است.

امیری ادامه داد: در حوزه کشفیات نیز 30 کیلوگرم هروئین، 620 کیلوگرم تریاک، 24 کیلوگرم حشیش، 12.5 کیلوگرم شیشه و 89 کیلوگرم سایر مواد مخدر در هفت ماهه نخست سال جاری کشف شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت یک‌هزار و 750 بوته شاهدانه از مزارع کشت شاهدانه در سطح استان قزوین کشف و امحاء شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به طرح‌های امنیتی و انتظامی که در هفت ماهه نخست سال جاری اجرا شد، تصریح کرد: سه طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در 31 مرحله، کنترل محورهای مواصلاتی در 30 مرحله و ارتقای امنیت اجتماعی نیز در دو مرحله در هفته ماه نخست سال جاری اجرا شده است.

امیری خاطرنشان کرد:  علاوه بر این طرح‌ها یک طرح پاک‌سازی محله‌محور داریم که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 23 مرحله در 20 نقطه استان قزوین اجرا شده است که در نتیجه آن 130 نفر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 523 معتاد متجاهر دستگیر شده و از سطح خیابان‌های شهر جمع‌آوری شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین یادآور شد: گزارشات حاکی از این دارد که با برودت هوا تعداد معتادان کارتن‌خواب در حال افزایش است؛ بنابراین باید وضعیت مطلوب را در کمپ‌ها ایجاد کرده و نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کنیم.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.