نکو: تشکیل "فراکسیون ضد رکود" نوعی موازی‎کاری است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل فراکسیون ضدرکود را بی معنی دانسته و آن را نوعی موازی‌کاری با کار سایر کمیسیون‌های تخصصی قلمداد کرد.

تشکیل ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر تشکیل "فراکسیون ضدرکود" در مجلس گفت: تشکیل این فراکسیون در شرایط فعلی بی‌معنی و فاقد ضرورت است.

وی ادامه داد: در مجلس فراکسیون‌های مختلفی مباحث اقتصادی و بخصوص بحث رکود را بررسی می‌کنند. لذا تشکیل چنین فراکسیونی نوعی موازی کاری به حساب آمده و دردی از مشکلات اقتصادی کشور را درمان نخواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی افزود: طرح‌ها و لوایح بسیاری در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در دست بررسی است که نمایندگان می‌توانند وقت خود را صرف بررسی آنها کنند تا اینکه فراکسیون جدیدی تشکیل دهند. 

نماینده مردم بهارستان تصریح کرد: با توجه به ارائه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه 95 در روزهای آتی، مجلس روزهای پرکاری خواهد داشت و مطمئنا وقتی برای برگزاری جلسات در فراکسیون‌های تازه تاسیس نخواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موسسان فراکسیون ضدرکود اگر مورد مهمی در زمینه حل مشکل رکود برای مطرح کردن دارند، می‌توانند با تهیه طرح و فوریت گرفتن برای آن در صحن علنی، در زمینه رفع رکود و سکون در اقتصاد کشور قدم بردارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار