فرمانده سپاه عاشورا حفظ وحدت و یکدلی را رمز موفقیت و توسعه همه جانبه برشمرد .

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز،سردار غلام عسگر کریمیان در جمع خبرنگاران با تشریح شرایط فعلی جامعه گفت: یکی از اقدامات اساسی در جامعه جلوگیری از دو قطبی شدن است و باید بیش از پیش یک دلی و همزبانی را حفظ کنیم.


وی به فرمایشات امام خمینی پیرامون مبارزه با آمریکا اشاره کرد و افزود: منظور از مبارزه با آمریکا جلوگیری از استعمارگری است ، نه مبارز با مردم آمریکا.


کریمیان همچنینبا باییان حرکت قوم گرایان در اوایل انقلاب گفت: دشمنان انقلاب بعد از شکست در پروژه قوم گرایی دومین سناریویی را تحت عنوان منافقین و گروه های چپ گرا ایجاد کردند و به زغم تلاشهای مزدوران داخلی و اجانب استکباری کشور ایران نه تنها تجزیه نشد بلکه بیش از پیش مستحکم گردید.


وی تصریح کرد: بعد از ناامیدی دشمن از تجزیه ایران ،جنگ هشت ساله ایدولوژی اسلام را آغاز کرد .


فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: دشمن قصد داشت به این طریق انقلاب اسلامی را مهار و از صدور آن جلوگیری کند اما امام خمینی(ره) فرمود ما انقلاب را صادر خواهیم کرد زیرا ظرفیت آن تا حدی است که نمی توان آن را در مرزهای ایران محدود کرد.


وی اظهار کرد: دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی جنگ نرم بسیار گسترده ای را آغاز کرده متاسفانه و به دلیل غلفت هایمان به برخی موفقیت ها دست یافت.


سردار کریمیان افزود: دشمن با طراحی کودتای مخملی و فتنه 88 سعی در جابجا کردن ارزشها داشت که با حضور مردم در 9 دی اهداف خود نرسید.


وی گفت :اقتدار نظامی ایران موجب نشتن دشمن پای میز مذاکره شد به اهداف آمریکا در مذاکره با ایران اشاره کرد و گفت : آمریکا نه به خاطر دلسوزی با ایران مذاکره نکرد بلکه اصلی ترین عامل مذاکره با ایران قدرت بازدارندگی بسیار بالای کشورمان بود.


فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمن در ظاهر می خواهد با دادن امتیاز به داخل کشور نفوذ کند و هم اکنون هم می توان جای پای نفوذ را مشاهده کرد.


کریمیان گفت: ما همواره مطیع فرامین رهبر هستیم و همراهی با دولت نیز یک امر مولوی است که با حفظ اصول و ارزش از آن اصل حفظ ارزش و آرمانهاست.


وی اظهار کرد: بسیبج خودش یک جریان و یک تفکر است و همه ما باید با تفکر بسیجی وارد کارها شویم.


فرمانده سپاه عاشورا ازبسیج و سپاه به عنوان خدمتگزارانی نام برد که هر جا که لازم باشد بر اساس نقشه ی راه تعیین شده وارد میدان می شود.


کریمیان با اشاره به گستره فعالیت ای بسیج در جامعه گفت: گاه برای بسیج تکلیف این است که قطره فلج اطفال توزیع کند، گاه برای کمک به مردم زلزله زده ورود کند، گاه به میدان جنگ می رود و این حق بسیج است که در مورد مسائل مربوط به انقلاب اظهار نظر کند.


وی همچنین در بین سخنان خود به برنامه روزهای گذشته فیتیله را کاملا بی ارزش عنوان کرد و افزود: در این برنامه نه تنها به مردم آذربایجان بلکه به همه مردم ایران توهین شد.


در ادامه این مراسم معاون اجرایی سپاه عاشورا به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: همه اقشار بسیج برنامه هایی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده اند.


سرهنگ گل محمدی افزود:: در روز اول هفته بسیج حلقه های صالحین مساجد در نماز جمعه حضور خواهند یافت و همزمان با پنجم آذر همایشی تحت عنوان شکوه ایستادگی در میدان ساعت برگزار خواهد شد.


گل محمدی تصریح کرد: نشست های روشنگری در مساجد، غبر روبی مزار شهداهمایش شکوه هجرت و کوهپیمایی از دیگر برنامه های سپاه عاشورا در هفته بسیج است.
 
انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: فرمانده ، بسیج ، موفقیت ، وحدت ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.