استاندار چهارمحال و بختياری با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مرتضوی بنی (ره) را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختياری در پيامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مرتضوی بنی (ره) از روحانیان برجسته این استان در شهر بن را تسليت گفت.

متن كامل پيام قاسم سليماني به شرح ذيل است:

درگذشت حجت الاسلام سيد محمد مرتضوی بنی كه انسانی وارسته، نيكو سرشت، بلند همت و مهربان بود، باعث تألم و تأثر شد.

اين ضايعه مؤلمه را به محضر شريف مردم چهارمحال و بختياري و به ويژه مردم بزرگوار شهرستان بن و خانواده ايشان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال براي آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهي و براي بازماندگان صبر جزيل مسئلت دارم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مرتضوی فرزند سید حسن، از سادات منتسب به امام سجاد (ع)، از ذاکرین و پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صبح روز گذشته (چهارشنبه 27 آبان) به دلیل کهولت سن در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد چشم از جهان فرو بست.

وی از بنیانگذاران هیئات مذهبی شهر بن از جمله هیأت سجادیه بود.

مردم شهر بن از سالیان دور به سبک سنتی به عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفای ایشان می پردازند که در این بین یکی از خانواده های سادات که مرحوم حجت الاسلام حاج سید محمد مرتضوی (ره) پرورش یافته این خانواده مذهبی بود، نقش محوری در تبیین قیام و رسالت امام حسین (ع) و آموزه های حماسه عاشورا و سوگواری در مصائب آن حضرت (ع) داشته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این عالم ربانی، ساعت 9 صبح امروز پنج شنبه 28 آبان در شهر بن برگزار خواهد شد.

همچنین پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظمی شیخ شبانی (ره) که بر اثر سانحه تصادف در شهر مقدس قم به لقاء الله پیوست نیز همزمان از ساعت 9 صبح امروز در روستای شیخ شبان، در 14 کیلومتری شهر بن تشییع و به خاک سپرده می شود.

شهر بن در 25 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.