بارش برف در ارتفاعات تهران

امروز آسمان تهران در پاره ای نقاط مه آلود همراه با بارش پراکنده است و در بعدازظهر رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس آخرین وضعیت داده های هواشناسی امروز بارش خفیف باران در سواحل شمالی و بارش برف در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، فردا نیز بارش پراکنده در غرب، شمال،مرکز و شمال شرق انتظار می رود.

گفتنی است امروز آسمان تهران در پاره ای نقاط مه آلود همراه با بارش پراکنده است و در بعدازظهر رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود.

 از ابتدای روز شنبه برای استان های شمالی واقع در حاشیه دریای خزر، وزش باد شدید همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود که در استان مازندران با شدت بیشتری به وقوع می پیوندد.

 روز شنبه وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی نیز پیش بینی می شود و  خلیج فارس روز شنبه و یکشنبه و دریای خزر روز شنبه مواج می باشند.

سامانه جدید بارشی روز دوشنبه از غرب وارد کشور می شود و در این روز برای استان های واقع در غرب، شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج از اواسط روز برای استان های واقع در غرب و شمال غرب با بارش باران همراه خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار