مسئول دارالقرآن‌الکریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش با حضور ۱۳۰ دریادلان قرآنی کشور در حرم مطهر امام رضا (ع) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حامد حسین‌پور در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش، گفت: قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 15، 20 و حفظ کل، تفسیر جزء 18 در سطوح یک و دو و اذان از رشته‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش هستند، که اکنون در حال اجراست.

حسین‌پور با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن نداجا فردا در حرم رضوی برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم با حضور در بارگاه امام رئوف همه از فیوضات و معنویت این آستان بهره ببریم.

همچنین درحاشیه این مراسم حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریای خطاب به دریادلان حاضر در سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش گفت: درست است که در پایان این دوره از مسابقات برخی امتیازات بالاتری را کسب می‌کنند و عنوان برتری را به دست می‌آورند اما بدانید در شرایط امروز جهان و تهاجمات دشمن همه شما نفر اول مسابقات به شمار می‌آیید.

حجت الاسلام حسن زاده، با تأکید بر اینکه هر یک از ما باید تلاش کنیم به نوبه خود بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه کنیم، تصریح کرد: تنها خواندن یک صفحه از قرآن ما را از این مسئولیت در حوزه قرآن مبراء نمی‌کندبلکه اگر به قرآن عمل می‌شد خیلی از مشکلات امروز جامعه اسلامی را مشاهده نمی‌کردیم.

وی با اشاره به تفرقه‌ای که دشمنان در جامعه اسلامی ایجاد می‌کنند، گفت: باید تمامی کارها و برنامه‌های ما در جامعه اسلامی رنگ قرآنی را به خود بگیرید، زیرا با وجود شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در جامعه امروزه باید تلاش بیشتری بکنیم تا بتوانیم در عرصه قرآنی اثرگذار برای جامعه باشیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور دریادلان از شهرهایی چون کنارک، جاسک، خارک، بوشهر و بندرعباس در این دوره از مسابقات گفت: رقابت شرکت‌کنندگان سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش عصر امروز به پایان می‌رسد.

همچنین در اختتامیه این مسابقات از یادمان اهدایی نیروی دریایی ارتش رونمایی و به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.