فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از تشدید اقدامات امنیت اخلاقی رانندگی خبر داد.

تشدید اجرای طرح امنیت اخلاقی نیروی انتطامی در آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار محسن حسن خانی گفت: رانندگان ارس پلاکی که قوانین رانندگی را زیر پا گذارند و امنیت جامعه را به خطر بیندازند، خودروی توقیف و به منطقه آزاد ارس عودت داده می‌شود

دیگر خودوها نیز در صورت دور دور زدن، بعد از تشکیل پرونده قضایی، توقیف خواهند شد.

وی گفت: در قالب طرح تشدید اقدامات امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در آذربایجان‌شرقی با مصادیق بد حجابی، آلودگی صوتی، سگ گردانی و ایجاد مزاحمت به نوامیس، برخورد خواهد شد.

تشدید اجرای طرح امنیت اخلاقی نیروی انتطامی در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت مشاهده بدحجابی ابتدا تذکر خواهیم داد، اگر به این تذکر ها تمکین نشد، با تشکیل پرونده قضایی، خاطیان به مقامات قضایی تحویل داده خواهند شد.

وی یادآور شد: ماموران راهنمایی و رانندگی را نیز ملزم کرده‌ایم تا در صورت مشاهده بدحجابی توسط سرنشینان خودروها و ایجاد آلودگی صوتی، خودروهای متخلف را توقیف و برابر ضوابط به مراجع قضایی معرف کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی مغازه داران از فروشندگانی استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند گفت: در صورت استفاده ابزاری از زنان در برخی مشاغل، برابر قانون با خاطیان برخورد و در صورت بی توجهی، واحد مربوطه پلمپ خواهد شد.

به گفته سردار حسن خانی جمع آوری مانکن ها، تابلو ها و بنرهایی اشاعه دهنده فرهنگ غربی و الزام به رعایت شئونات اسلامی در تالارها و سفره خانه‌ها، از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در قالب طرح تشدید اقدامات امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.