فرهاد کاظمی با اشاره به وضعیت فعلی باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: در دور برگشت، جزو 6 تیم نخست جدول خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز ،سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور سازی تبریز گفت :تلاش خواهیم کرد در بازی های باقی مانده لیگ برتر فوتبال ایران خود را جزو 6تیم نخست جدول رده بنده ی معرفی کنیم .

کاظمی به بازیکنان سرباز تراکتور اشاره کرد وافزود :تراکتورسازی بهترین بازیکنان سرباز را در اختیار دارد و خواسته هو‌اد‌ا‌ران این تیم دیدن یک فو‌تبا‌ل زیبا و هجومی است و به نظرم تراکتورسازی با این داشته‌هایش باید در رده بهتری قرار می‌گرفت.

کاظمی بیان کرد: رضا شربتی، امید سینگ، غلامرضا عنایتی و علیرضا نقی زاده بازیکنان مصدوم ما هستند که در بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی سیاه جامگان در مورد وقفه‌های لیگ برتر اذعان کرد: برای ما ارجحیت تیم ملی است و شما فردا خواهید دید که بعد از سه هفته دوری از رقابت‌ها، تیم‌ها بالانس نیستند ولی با این حال هرچقدر لیگ تعطیل شود به نفع ما خواهد بود چون باعث خواهد شد تا ما از تیم خود شناخت پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان در پایان درباره دلایل بازی ندادن به محسن دلیر عنوان کرد: محسن دلیر یک کشیدگی جزئی داشت با این وجود سایر بازیکنان ما در بازی‌های قبلی خوب بازی کرده‌اند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

همچنین سرمربی تراکتور سازی در این کنفرانس خبری به تعطیلات لیگ بر تر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت : وقفه های زیادی که در لیگ داشته ایم و همچنان خواهیم داشت تعطیلات نیستند و برای تیم ها مزاحم هستند که می تواند این وقفه ها به تیم ها ضربه بزند و کیفیت آنها را پایین بیاورد.

تونی به بازی فردای دو تیم تراکتور و سیاه جا مگان اشاره کرد و افزود: بازی فردا خیلی برای ما سخت است و باید سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: تیم سیاه جامگان در میانه زمین بسته بازی می کند و از ضدحملات استفاده می کند که باید فردا برنامه های خودمان را روی زمین اجرا کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

اولیویرا با بیان اینکه هم اکنون من سخت ترین روزهای کاری ام را در این فصل تجربه می کنم، افزود: مشکلات ما زیاد است و بیشتر نفرات ما امسال به جمع ما پیوسته اند و حالا برخی از آنها هم در نیم فصل خواهند رفت که این مسائل کار کردن را برای من سخت می کند ولی باید تلاش کنیم چراکه فعلا در تراکتورسازی من سرمربی هستم و من باید جوابگوی نتایج باشم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از برخی ها که می گفتند او در فصل جاری برف تبریز را نمی بیند، گفت: دیدید که من برای چهارمین بار برف تبریز را دیدم و هر وقت بخواهم از ایران می روم ولی فعلا هستم.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: فقط سینا عشوری در بازی فردا نخواهد بود.

وی همچنین به مشکلات مالی تیمش هم اشاره کرد و ابراز داشت: باید راه حلی برای مشکلات تیمم پیدا شود و با مدیرعامل باید جلساتی برگزار کنیم، البته به بازیکنان پیام داده اند که چند وقتی صبر کنند تا مشکلات مالی ما حل شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.