سر مربی ملوانان معتقد است مشکل مالی باشگاه ‌پا برجاست و بازیکنان به همین دلیل تمرکز لازم را ندارند.

استیلی: مشکل مالی همچنان عامل بی ‌انگیزگی است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید ‌استیلی سر مربی تیم فوتبال ‌ملوان بندر ‌انزلی در نشست پیش از بازی با ‌سایپا گفت: بازی با ‌سایپا بعد از تعطیلی 20روزه لیگ برگزار می‌شود. تیم ما با مشکلات زیادی روبروست. ما همچنان مشکل مالی داریم. استان ما به دلیل بارش زیاد سختی های خاص خودش را دارد به همین دلیل گرم کردن بچه ها برای انجام تمرینات کار ساده نیست.

وی افزود: در این تعطیلات یک اردوی 4روزه در تهران داشتیم و 2بازی ‌تدارکاتی نیز انجام دادیم متاسفانه بقیه تمرینات زیر باران شدید پیگیری شد.

‌استیلی در ادامه در خصوص بازی مقابل ‌سایپا اظهار داشت: ‌سایپا تیم خوبی است هم خوب بازی میکند و هم جایگاه مطلوبی در جدول دارد. سعی میکنیم مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. سایپا را تجزیه و تحلیل کردیم و می‌خواهیم با حمایت هواداران پیروز این بازی شویم.

‌استیلی در خصوص مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: مازیار زارع، جلال ‌رافخایی، فرزاد حاتمی و صادق محرمی 4آسیب دیده ما هستند که امیدواریم از آنها در بازی های آینده استفاده کنیم.

وی در خصوص نتایج بازی های دوستانه اظهار داشت: هدف ما از این بازی ها قرارگرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه بود . در این بازی‌ها از بازیکنان جوانان و امید استفاده کردیم تا بتوانیم درآینده بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشیم.

‌استیلی در خصوص ملی پوشان تیمش گفت: بزرگترین معضل ما همین ملی پوشان هستند زیرا دو ‌بازیکن ملی پوش ما امروز به تهران باز گشتند و من هنوز آنها را ندیده‌ام و باید فردا هم در مقابل با ‌سایپا قرار بگیریم.
 
وی در ادامه افزود: در چند بازی گذشته شرایط خوبی در خط دفاع داشتیم و این ملی پوشان ما هم از مدافعان ما هستند.  قبل از هر بازی مهم این است که بازیکنان از لحاظ روانی و ذهنی آماده باشند. همانطور که احتیاج است بازیکنان چند روز زودتر برای تطبیق ساعت خوابشان به کشور میزبان سفر کنند احتیاج است برای بازگشت به شرایط قبلی در کشور خودشان مدتی زودتر برگردند. این مشکلی است که امیدوارم سازمان لیگ آن را حل کند و حداقل 3یا 4روز دیرتر بازی را برگزار کنند.
 
‌سرمربی ‌قوهای سپید در خصوص مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: مشکلات مالی ما همچنان پا ‌برجاست و به همین دلیل بازیکنان تمرکز لازم را ندارند شاید خیلی از تیم ها در این فصل دچار مشکل مالی باشند اما مشکلات ‌ملوان به سال های گذشته برمی‌گردد و همین موضوع باعث شده است تا پیش از تمرین من ابتدا روی بعد روانی بچه ها کار کنم و سپس تمرین را آغاز کنم.
 
‌استیلی در انتها در خصوص بازگشت ‌بازیکن سربازان به تیم ملی گفت: در تیم ما حسین ‌ماهینی هر روز شرایطش در حال ‌بهترشدن است و این ‌بازیکن در آخرین بازی‌مان موفق شد گل پیروزی بخش ما را هم به ثمر برساند.امیدوارم هر چه زودتر مشکل حضور ‌بازیکن سربازان از طریق مراجع قانونی در تیم ملی حل شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار