سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازیکنان تیم ما تمرکز لازم را ندارند ولی حقشان مقابل سایپا پیروزی بود.

حق ما مقابل سایپا پیروزی بود/بازیکنانم تمرکز لازم را ندارند
حمید استیلی سرمربی ملوانان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیمش در مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما از لحاظ نحوه بازی فوق العاده بود، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و توانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم ولی متاسفانه در پی یک غافلگیری و یک اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

استیلی در ادامه افزود: حملات خوبی را روی دروازه سایپا انجام دادیم و تعویض‌های مناسبی داشتیم و توانستیم با ورود بازیکنان جدید هجومی‌تر عمل کنیم ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی ملوان در ادامه اظهار داشت: متاسفانه دیروز هیچ کدام از بازیکنان اصلی خط حمله‌مان را در اختیار نداشتیم. بازیکنانی مانند: مازیار زارع، آرش افشین، سید جلال رانخایی و صادق محرمی از جمله مهره‌های تیم ما هستند که در بازی دیروز غایب بودند. علاوه براین بازیکنان، دو ملی پوش تیم ما هم تنها یک روز زودتر توانسته به اردوی تیم ملحق شوند.

استیلی در ادامه در خصوص شرایط کلی تیم فوتبال ملوان عنوان کرد:شرایط فنی تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و همین موضوع ما را به آینده امیدوارتر کرده است، اضافه شدن جوان‌ها به تیم هدف اصلی ماست، بازیکنان ما در کل شرایط خوبی را دارند، به طور مثال پژمان نوری نسبت به 2 سال گذشته خود خیلی بهتر عمل می‌کند اما متاسفانه موضوعی که تیم ما را اذیت می‌کند و تمرکز ما را برهم زده است مسائل مالی است که کماکان معضل کنونی ماست و باعث شده بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند، ولی جا دارد همین جا از بازیکنان تشکر کنم که بسیار خوب تمرین می‌کنند و با حجب و حیایی که دارند چیزی نمی‌گویند.

سرمربی قوهای سپید در پاسخ به سوالی مبنی بر آن که آیا وعده‌هایی که در خصوص مسائل مالی داده شده است یا خیر عنوان کرد: صحبت‌هایی که با دنیامالی داشته بسیار امیدوارانه بود و امیدواریم در چند ماه آینده این مشکلات و مسائل حل شود بازیکنان، کادرفنی و سایر همکاران هنوز پولی دریافت نکرده‌اند و خود من هم هنوز ریالی نگرفته ام اما هدف اصلی ساختن یک تیم خوب برای مردم است، در مجموع سرعت پیشرفت تیم ما فوق العاده است و اگر مسائل مالی حل شود و چند بازیکن جدید بگیریم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

استیلی در ادامه در مورد کیفیت لباس‌های جدید تیمش گفت: تقریبا چند روز گذشته بود که با شرکت جدیدی برای تولید پیراهن به توافق رسیدیم و البسه ما تهیه شد، کیفیت لباس‌ها مناسب است و با توجه به بارندگی‌هایی که در شمال کشور وجود دارد همین که این لباس‌ها به ما رسید که بتوانیم تمریناتمان را انجام دهیم خوب بود.

وی در ادامه افزود: امیدوارم یکی یکی مشکلات تیم برطرف شود، مردم باید کمک کنند تا بتوانیم تیم خوبی را برای خودشان بسازیم باز هم می‌گویم بازی دیروز ما خیلی خوب بود و از هوادارانان که در تهران تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم، هواداران دیدند که چقدر خوب بازی کردیم به هر حال مردم فوتبال را می‌فهمند، ما بسیار عالی بودیم و حق ما دراین بازی حتی مساوی هم نبود بلکه باید می‌بردیم.

حمید استیلی در انتها در خصوص ال کلایسکو هم اظهار داشت: من به این دیدار به دید یک هوادار نگاه نمی‌کنم بلکه از دید یک مربی سعی می‌کنم از نکات مثبت استفاده کنم، هر دو تیم خوب هستند اگر بخواهم از دید قدرت حفظ توپ و مالکیت نگاه کنم قطعا از تیم بارسلونا نکته برداری می‌کنم و اگر بخواهم در حملات نکته برداری کنم به رئال نگاه می‌کنم زیرا تیمی است که سعی می‌کند با کمترین ضربات توپ را به خط حمله انتقال دهد، در مجموع هر دو تیم خوب هستند و سعی می‌کنم بهترین‌ها را برداشت کنم.

انتهای پیام/ 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: استیلی ، سایپا ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار