پلیس ایتالیا دو فرد مظنون را در فرودگاه شهر برگامو بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های ایتالیایی روز پنجشنبه اعلام کردند دو تبعه سوری در فرودگاه شهر برگامو در شمال ایتالیا در حالی که گذرنامه جعلی و تصاویر مشکوک در حافظه تلفن همراه خود داشتند و عازم مالت بودند، بازداشت شدند.

نشریه محلی اکو برگامو تصریح کرد این دو مرد که 19 و 30 سال سن داشتند بازداشت شدند و گذرنامه و تلفن همراه آنان برای بررسی در اختیار دستگاه اطلاعاتی ایتالیا قرار گرفت.

این دو نفر در فرودگاه گذرنامه ایتالیایی برای فرد جوان و نروژی برای فرد مسن تر ارائه کرده بودند، در حالی که با هم فقط به زبان عربی صحبت می کردند و این امر موجب ظن نیروهای فرودگاه به آنان شد.

در گوشی تلفن همراه این افراد تصویری از یکی از آنان با مسلسل، تصاویر شخصی در صحنه های جنگی و تصاویری از بمباران وجود دارد که ممکن است این تصاویر به گروه داعش ارتباط داشته باشد.

از زمان حملات پاریس، ایتالیا سطح هشدار را به سطح دو افزایش داده، ‌که این سطح تنها یک درجه از بالاترین حد هشدار فاصله دارد. بالاترین سطح هسدار در صورت وقوع حمله در خاک این کشور اعلام می شود.

آمریکا در مورد تهدید به حمله در ایتالیا و نیز پنج فرد مظنون هشدار داد که مقامات ایتالیایی روز پنجشنبه سعی کردند آنها را شناسایی کنند.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار