رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در اجلاس جهانی بادبانی به دستاوردهای جدیدی رسیدیم و با هند برای جذب حامی مالی و مربی به توافقاتی رسیدیم.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اجلاسی که به تازگی در آن برای اولین بار شرکت کردم در خصوص رشته بادبانی بود زیرا به دلیل حضور در مسابقات آبهای آرام نتوانستم در کنگره آسیایی آن شرکت کنم و فقط به کنگره جهانی رسیدم وبا یکی از نماینده‌های کشور هند مذاکره‌ای داشتم که مقرر شد او در بحث مربی و اسپانسر به ما کمک کند.

وی افزود: قایقرانان رشته بادبانی در هنگام گذراندن دوره و کسب سهمیه و حتی مربی خارجی توسط اسپانسر حمایت می شوند و چند کشور برای انتخاب مربی به ما معرفی شدند اما باید روی آنها بررسی بیشتری انجام دهیم.

امینی در خصوص اردوی برون مرزی مردان روئینگ تصریح کرد: مذاکراتی با قرائت ( مربی تیم) داشتیم اما برای اردوی برون مرزی زیر نظر او اسپانیا و چین را مد نظر داریم و از بین تیم آقایان 4 نفر و بانوان روئینگ هم 4 نفر را برای ادامه فعالیت‌ها اعزام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام از برنامه‌های اصلی ما محسوب می شود که با برنامه ریزی برای آن پیش می رویم.

امینی در خصوص مسابقات آسیایی آبهای آرام که از سال 2011 تا به  حال مدال‌هایش روبه افول رفته است یادآور شد: مسابقات اندونزی در 47 ماده برگزار می شود و مدال‌های کسب شده نزدیک به هم هستند تنها در رشته کانو کانادایی بعد از چند سال توانستیم برنز کسب کنیم که نشانه ارتقاء وضعیت ورزشکارانمان است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: امینی ، قایقرانی ، بادبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار