ملی‌پوش روئینگ قایقرانی گفت: برای موفقیت در کسب سهمیه باید در پیست استاندارد پارو بزنیم و حداقل یک اردوی برون مرزی داشته باشیم.

سیاوش سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خاطر نشان کرد تمرینات تهران به و در قایق دو نفره سبک وزن همراه با صابر نادری برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 تلاش می‌کنم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه در فصل بدنسازی به سر می‌بریم روی حرکات قدرتی و استقامتی با برنامه‌ریزی کار می‌کنم.

سعیدی در خصوص اردوی برون مرزی یادآور شد: اردوی چین که پارسال قرار  بود برویم زمان مشخصی نداشت بنابراین در خصوص اردوی امسال هم نمی‌توان زمان تعیین کرد اما به احتمال قوی به اسپانیا برویم زیرا باید در پیست استاندارد پارو بزنیم تا به موفقیت برسیم تا به حال کشورمان در این ماده سهمیه نیاورده و این موضوع برای ما اهمیت دارد که بتوانیم طلسم را بشکنیم.

وی در خصوص حریفان خود یادآور شد: حریفان مطرحی از کشورهای ژاپن، چین، هنگ کنگ، هند و کره داریم که همه آنها در دنیا مطرح هستند و فقط سه سهمیه وجود دارد و مسابقات هم در 2 اردیبهشت ماه 95 در کره جنوبی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: نسبت به سال گذشته از آمادگی بیشتری برخورداریم اما با توجه به پیچیدگی‌هایی که رشته روئینگ وجود دارد تنها باید هماهنگی را داشته باشیم تا برای کسب سهمیه بتوانیم حضوری موفق داشته باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

برچسب ها: سعیدی ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار