130 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل با اعلام این خبر گفت: در حوزه رزمی و دفاعی، فراخوان گردانی و همایش شکوه پایداری در 5 آذر و در حوزه معرفتی نیز جلسات سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین و هیئت عاشقان ولایت پیش بینی شده است.

سرهنگ هوشنگ جمشیدی افزود: در حوزه بصیرتی، نشست ها و همایش هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی و استکبارستیزی، تبیین آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره، تشریح اصول و مبانی و عرصه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و  پرپایی نمایشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان شهرستان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه حفظ آثار، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری  یادواره شهدا و همایش تجلیل از جانبازان و رزمندگان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اردل، برگزاری مسابقات ورزشی، کوهپیمایی و پیاده روی عمومی را از ویژه برنامه های حوزه تربیت بدنی در ایم شهرستان اعلام کرد.

جمشیدی، همچنین از کلنگ زنی استخر سپاه ناحیه اردل خبر داد و گفت: کلنگ احداث ساختمان حوزه بسیج خواهران میانکوه و سوله صالحین این بخش هم به زمین زده می شود.

همزمان با هفته بسیج امسال، 880 عنوان ویژه برنامه با شعار محوری «بسیج، دست قدرت خدا» در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

از 29 آبان تا 5 آذر به عنوان «هفته بسیج» و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: هفته بسیج ، شهرکرد ، اردل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.