880 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج با شعار محوری «بسیج، دست قدرت خدا» در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) و رئیس ستاد هفته بسیج چهارمحال و بختیاری، از پیش بینی اجرای 880 عنوان ویژه برنامه شامل 30 برنامه درون سازمانی و 850 برنامه برون سازمانی به مناسبت هفته بسیج در سطح این استان خبر داد.

سردار رضا محمدسلیمانی گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج، دست قدرت خدا» برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: تبیین نقش و جایگاه بسیج و اقتدار ملی و همچنین جلوگیری از نفوذ دشمن از رویکردهای اصلی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سال جاری است.

محمدسلیمانی همچنین تقویت روحیه استکبارستیزی و مقاومت و ایستادگی، تبیین نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در موضوعات دفاعی، و تشریح توانمندی و ظرفیتهای بسیجی در جلوگیری از نفوذ دشمن را محورهای چهار گانه برنامههای هفته بسیج امسال برشمرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری یادواره های شهداء، دیدار با ائمه جمعه، ‌رزمندگان بسیجی و خانواده معظم شهداء، اهدای نماد کنگره 2437 شهید استان به خانواده معظم شهداء، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان شکوه هجرت، همایش زینبیون در مدارس، اجتماع بسیجیان با عنوان شکوه ایستادگی، رزمایش گردان های امام حسین (ع) و بیت المقدس در مرکز استان، دیدار فرماندهان گردان های امام حسین (ع) و بیت المقدس با فرماندهی معظم کل قوا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، رونمایی از کتاب کنگره شهداء، دیدار با بازنشستگان، اجرای میقات صالحین در میعادگاه های نمازجمعه، اجرای برنامه محوری آبروی محله، تجلیل از رسانه های فعال و خادمان کنگره شهدای استان، افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های مختلف و تجهیز حوزه های مقاومت بسیج، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی افزود: در هفته بسیج امسال، پنج استخر شنا در شهرستان های شهرکرد، فارسان، بروجن، ‌اردل و لردگان کلنگ زنی می شود.

محمدسلیمانی اضافه کرد: آغاز احداث 10 حوزه مقاومت بسیج، افتتاح ساختمان ناحیه بسیج عشایری و ساختمان اقشار بسیج استان و کلنگ زنی 11 سوله چند منظوره فرهنگی ورزشی صالحین در شهرستان های فارسان، سامان، بروجن، اردل و لردگان و یک سوله 9 دی در شهرستان بن از دیگر ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری است.

از 29 آبان تا 5 آذر به عنوان «هفته بسیج» و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.