مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، از افزایش وام واحدهای مسکونی مهر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اخلاقی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان اهر گفت: با عنایت به موافقت شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 250 به 300 میلیون ریال به ازای هر واحد از پروژه‌های مسکن مهر فعال بالای پیشرفت فیزیکی 50 درصد که پس از تزریق منابع مالی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، مشمول استفاده از تسهیلات مسکن مهر تا سقف 300 میلیون ریال به تناسب پیشرفت فیزیکی حاصله خواهد شد.

وی افزود: تعداد 122 هزار و 402 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در سطح استان آذربایجان‌شرقی در حال اجرا بوده است که تاکنون 89 هزار و 889 واحد افتتاح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، گفت: عملیات اجرایی 32 هزار و 513 واحد باقی‌مانده با پیشرفت‌های فیزیکی عمدتاً بالا در حال انجام است که طبق برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی و تأکیدات وزیر، ان‌شاءا... در سال 95 تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی، افزود: تاکنون حدود 25 هزار و 400 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی با نرخ بهره پائین(تبریز 7 درصد و سایر شهرستان‌های استان 4 درصد) تأمین و پرداخت شده است.

اخلاقی، گفت: در شهرستان اهر نیز از 5204 واحد مسکونی مهر، 3917 واحد مسکونی فروش اقساطی شده است و تاکنون در شهرستان اهر برای واحدهای مسکونی مهر بیش از 1007 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز، با بیان این‌که 81 درصد واحدهای مسکن مهر در شهرستان اهر فروش اقساطی شده است، محوطه‌سازی و آسفالت خیابان‌های پروژه‌های مسکن مهر را خواستار شد.

عابدی، گفت: در صورت افزایش وام تسهیلات هم‌چنین همکاری متقاضیان مسکن مهر در جهت تسریع در احداث، مابقی مساکن مهر در حال احداث نیز تکمیل خواهد شد.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.