فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر از اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رحمتی، افزود: برنامه های هفته بسیج از 29 آبان تا پنج آذر از سوی رده های مقاومت بسیج و به صورت محله ای و منطقه ای این شهرستان برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: برگزاری یادواره های شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی، کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه های حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی، سرکشی به خانواده های شهدا و ایثارگران بسیجی، کوهپیمایی و صبحگاه مشترک بسیجیان از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، با بیان این که گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به پایان رسیده و اکنون فرصت عمل است، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت ها، دلاورمردی ها و عمق فرهنگ بسیجی است.

رحمتی، ادامه داد: تفکر ناب بسیجی در بردارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی، ایثار و ازخودگذشتگی برگرفته از نهضت سرخ امام حسین (ع) در امتداد عاشوراست.

وی، با بیان اینکه آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل های آینده انقلاب اسلامی با فرهنگ اخلاص، معنویت و بسیج ضروری است، گفت: با اعتماد به جوانان مومن، انقلابی، متعهد و متخصص باید سایر عرصه ها را به گونه ای فعال کرد تا مانند قضیه هسته ای و دفاعی، نگرانی آمریکایی ها و جبهه استکبار برانگیخته شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.