مسوول دفتر عقیدتی سیاسی بسیج بیجار گفت: همزمان با آغاز برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، بیش از120 حلقه صالحین بیجار در حسینیه این شهر گردهم آمدند و به بررسی مسایل روز جامعه پرداختند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام امید سبحانی در در این گردهمایی گفت: حلقه های صالحین به طور مرتب و برابر تقویم زمانبندی شده در هر پایگاه نشست های خود را برگزار و به بررسی عملکرد و مسایل روز و کلی جامعه می پردازند.

وی افزایش بصیرت، تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی سریع و به موقع، جلوگیری از نشر شایعات و کشف توطئه ها و هجمه های فکری، فرهنگی و اجتماعی را از اهم برنامه های در دست پیگیری حلقه های صالحین عنوان نمود.
سبحانی بیان کرد: هر حلقه صالحین با حداقل 10 تا 15 عضو و با مدیریت یک نیروی ارشد بسیجی اداره می شود و دفتر عقیدتی و سیاسی بسیج نیز در زمینه تغذیه فکری، منابع علمی، مذهبی و بصیرت افزایی با اعضای این حلقه ها همکاری دارد.

مسوول دفتر عقیدتی سیاسی بسیج بیجار به وظیفه خطیر بسیج و حلقه های صالحین در برنامه جدید دشمنان برای نفوذ در لایه های درونی نظام و ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب اسلامی اشاره نمود و تاکید کرد: بهترین راه مقابله با این نقشه هوشیاری و داشتن بصیرت همه جانبه است.

امام جمعه بیجار نیز فعالیت حلقه های صالحین را به خاطر آگاهی بخشی، شفاف سازی و بررسی کارشناسانه امور بسیار مثمرثمر دانست و آن را یک نیاز مهم برای جوانان بیان کرد.

حجت الاسلام مرادی از همه جوانان دعوت نمود به طور فعال در این حلقه ها حضور داشته باشند تا با شناخت کامل از مسایل روز، دچار تشکیک نشوند و بتوانند با قدرت منطق و آگاهی کامل به مقابله با هوچی گری های دشمنان بروند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.