فراخوان و پوستر دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی «هه‌تاو»، امروز در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،فراخوان و پوستر دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی «هه‌تاو»، امروز(یکم آذرماه) با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر عوامل اجرایی این جشنواره در سنندج رونمایی شد.

رئیس اداره امور هنری، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین رونمایی از پوستر و فراخوان این جشنواره در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: اولین دوره جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی «هه‌تاو» از جمله برنامه‌های موضوعی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) امسال با استقبال گسترده مردم در سنندج برگزار شد.

سامان احمدی افزود: دومین دوره این جشنواره سال 95 در بخش‌های مولودی خوانی رضوی، منقبت خوانی رضوی، کودک و نوجوان و مهمان خارجی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در دومین دوره این جشنواره، گرامیداشت و یادواره زنده‌یاد «ملاعبدالکریم مدرس» از روحانیون و مولودی خوانان برجسته کُرد برگزار می شود.

رئیس اداره امور هنری و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان، زمان برگزاری این جشنواره را مردادماه سال 95 عنوان کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.